Wednesday, October 21, 2009

Rindu dalam doa...

Ya-Allah s.wt...kenapa aku diuji dengan ujianMu yang sangat berat ini.Apakah ini merupakan balasan daripadaMu ya Allah..Kau ragut kegembiraan & kasih sayang yang aku perlu dan dahagakan. Aku begitu merindui MEREKA ya-Allah.

Aku menangis seorang diri, tiada siapa yg tahu..walaupun aku boleh dikatakan seorang yg humor, namun kesedihan ini tidak dapat aku sembunyikan bila seorang diri. aku amat merindui MEREKA ya-Allah.

Aku ingin kasih sayang mcm kawan2 lain dapat....

Aku doakan MEREKA dipelihara oleh Mu ya-Allah..tempatkan MEREKA bersama para sahabat Rasulullah s.a.w..

Mak & Ayah..ateh nak minta maaf, klu selama nie ateh ada buat mak & ayah sedih or kecewa..maafkan ateh..ateh akan jaga adik2 smpai mereka berjaya.

No comments:

Post a Comment