Saturday, October 24, 2009

kursus kejurulatihan KFA

hurmmm..aku percaya bahawa setiap org ada kelebihan dan kekurangan masing2..aku juga percaya rezeki seseorang 2 Allah yang tentukan.

aku bersyukur sbb aku d beri peluang untuk bersama-sama dengan insan yang menjadi idola aku. aku diberi peluang untuk mengikuti kursus kejurulatihan KFA yang dibawah tunjuk ajar dari coach azraii.

banyak benda aku belajar terutama keikhlasan dalam menjalankan tugas. coach azraii nie sorang yang kuat agama. dia nie dulu keturunan cina, pas 2 masuk islam.memang best la dia..dulu dia mula2 masuk islam, keluarga dia tentang la, tp lama2 semua dah boleh terima dia.

tp masa sembang2 dgn azraii, dia ada cakap yg masa depan bola sepak negara akan jatuh satu hari nanti, terutama pasukan kedah.ini semua sbb campur tangan daripada kuasa politik. memang betul bola sepak kita dah xmcm dulu lagi. semua team boleh diatur dengan kuasa politik. mcm contoh khairi jamaluddin yg pegang myteam, dia guna kuasa dia utk CURI beberapa pemain kedah.

hurmmm mcm 2 la politik kalau d campur aduk dgn politik. haaa..dalam kursus nie aku d ajar banyak benda mcm cara serangan, cara tranning, cara bertahan & strategi dalam bola. so lani aku dah x sabar nk guna sgala ilmu yg aku ada nie tuk ajak pelajar2 aku...sapa berani tgu la nanti, kita jmpa kat padang.hahahaha..

No comments:

Post a Comment