Monday, October 26, 2009

belagak ja lebih..

nie aku br ja balik dr men futsal ngan budak2 B.Melayu..diorang smua nie set2 kelantan n ganu..alaa membe faiz ngan bob la nie..td masa main aku geram sgt2 kat budak2 nie.bukan apa..diorang nie BULI budak2 aku..sapa x benggang.

so td aku dah xpikir pasal membe ka apa ka, motif utama aku nak rempuh diorang ja. biar la patah kaki ka apa ka...ada aku kisah. bukan ada kena mgena ngan aku pun.(tabiat buruk 2..so jgn ikut k). td ada la sorg dua aku rempuh.prinsip bola sepak nie mudah ja, dlm padang nie pihak lawan 2 mcm musuh kita.biar la musuh 2 pgkat abg kita ka apa ka..jgn campur aduk pribadi dgn game.

dalam padang kita ada kuasa nk buat apa saja, bertumbuk ka, sepak kaki org ka, menipu tanduk guna tangan ka..smua 2 xda sapa nk ambil kisah.lepas ja game..smua kmbali normal.xda hasrat nk marah ka dendam ka.

so pada sapa2 xkira la membe ka pihak musuh ka..yg kena marah ngan aku ngan kata2 kesat td..kita just BERGADUH dlm padang ja k..emosi 2 kena la jaga br la boleh jadi pemain yg terbaik mcm zidane.

No comments:

Post a Comment