Monday, October 26, 2009

apabila malam berbicara...

nie kisah bukan apa, saja ja.hehehe..sbnrnya aku nk cakap pasal game EPL smlm. aku g tgok liverpool lwn MU..sbnarnya aku nie peminat arsenal sejati, smlm 2 saja ja g tgok coz aku da beli torres dlm astro fantasy football aku. dalam hati nie dok doa la bg torres sumbat gol.pas2 tgok2 torres boh,fuh meloncat aku..

kesian aku tgok fan MU, muram ja..ada sorg mamat 2, mata dia merah ja pas2 berair.hahaha..lawak2..nie msti kes xleh tima knyataan. pas2 MU dok serang balik, depa masukkan nani.tetiba ja vidic kena lak kad merah.fuh lg la bising kedai 2. kena lak last2 minit liverpool boh lak lg 1.apa lg, fan MU start moto balik la.hahaha..ABG SUKA LA DIK..fan MU nie kadang2 sombong nk mampos, ego..dok cakap besar pasal team depa.tp bila dah kalah snyap 2@3 hari..hahaha..

apa pun maju jaya kpd torres..sumbat la gol byak2 lg..biar mata aku naik.hehee

2 comments:

  1. em torres mmg best nyesal aku cbut poster dia hahahaha....ln x walauapon ape terjadi aku tetap bersama LIVERPOOL selamanya....

    ReplyDelete
  2. hahaha..dulu mu cakap kata x mo dah EPL..apa la.xtetap pndirian nie..

    ReplyDelete